EO - Ergoterapi- og ortopediingeniørfag

Håndtrening: avspenning

739 views 15. desember 2016

Publisert 2016 Video 5av 5. Samarbeid mellom Høgskolen i Oslo, Ullevål Universitetssykehus, diakonhjemmet sykehus Prosjektansvarlige: Unni Sveen (HiO og Ullevål Universitetssykehus) Mali Melhus (HiO) Ingvild Kjeken (HiO og diakonhjemmet sykehus) Tilrettelegging: Brian Ellingham (HiO) Produksjon: AV-tjenesten HiO.

COPM-INTERVJU innledning

799 views 15. desember 2016

Publisert 2016 Samarbeid mellom Høgskolen i Oslo, Ullevål Universitetssykehus, diakonhjemmet sykehus Prosjektansvarlige: Unni Sveen (HiO og Ullevål Universitetssykehus) Mali Melhus (HiO) Ingvild Kjeken (HiO og diakonhjemmet sykehus) Tilrettelegging: Brian Ellingham (HiO) Produksjon: AV-tjenesten HiO.

COPM-INTERVJU gjennomgang av daglige aktiviteter

1.327 views 15. desember 2016

COPM-INTERVJU valg av fem viktige aktiviteter

682 views 15. desember 2016