GFU - Grunnskole og Faglærerutdanning

RLE på lærerutdanningen

918 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget i RLE på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Kunst og håndverk på lærerutdanningen

938 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget i kunst og håndverk på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Samfunnsfag på lærerutdanningen

1.206 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget Samfunnsfag på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Musikk på lærerutdanningen

991 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget i musikk på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Engelsk på lærerutdanningen

884 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget i engelsk på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Mat og helse på lærerutdanningen

1.014 views 7. november 2017

Denne videoen er mer enn 2 år gammel. Videoen gir et innblikk i fordypningsfaget Mat og helse på grunnskolelærerutdanningen, og retter seg mot studenter som skal gjøre et fagvalg.

Ny i lederrolle

829 views 19. september 2017

Publisert 2017 Solfrid Tandberg Øhrn snakker om hvordan hun opplevde det å tre inn i rollen som studieleder ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning på HiOA.