IT - Informasjonsteknologi

Ta en IT-utdanning ved OsloMet!

292 views 25. februar 2021

Universitetsslektor ved institutt for IT, Ellen Sethov, forteller om fordeler med å ta en utdanning innen teknologi.

SAMSVAR: Pasienten i morgendagens helsevesen

495 views 8. januar 2021

Publisert 2019 Helsebudsjettet i Norge stiger for hvert år og har lenge vært den største posten i statsbudsjettet. Likevel er det aldri nok penger til å løse helseutfordringene. Å skape et mer bærekraftig helsevesen, forsøkes ved hjelp av teknologi. Det er en stor teknologioptimisme i vår tid og det er en stor teknologifrykt. Vi skal reddes av...

Det beste med å reise på utveksling

300 views 19. november 2020

Studenter ved ingeniør og teknologiprogrammene ved TKD forteller om utvekslingsoppholdet sitt.

Det beste med å reise på utveksling

232 views 5. oktober 2020

MODULE 7.3 - Cambridge Analytica explained in 5 minutes

716 views 24. oktober 2019

Publisert 2019 Videoen er en promo for et samarbeid SAM har med TKD der det er utviklet en videreutdanning for næringsklynger.