TKD - Teknologi, kunst og design

Renate om studiet Faglærer i design

324 views 4. februar 2022

Bachelorstudenten Maria Renate Røsæg forteller om studiet hun går på ved "Faglærer i design, kunst og håndverk" på OsloMet.

Veronica om studiet Faglærer i design

287 views 4. februar 2022

Bachelorstudenten Veronica Haraton forteller om studiet hun går på ved "Faglærer i design, kunst og håndverk" på OsloMet.

Victoria om studiet Faglærer i design

257 views 4. februar 2022

Bachelorstudenten Victoria Skogsletten Dalen forteller om studiet hun går på ved "Faglærer i design, kunst og håndverk" på OsloMet.

Utvekslingsfilm – Hva studenter sier om bolig

135 views 29. oktober 2021

Film om bolig – Lytt til erfaringene som noen av teknologistudentene gjorde seg da de var på utveksling. Se en film om utveksling og finansiering.

Utvekslingsfilm – Hva studenter sier om finansiering

151 views 29. oktober 2021

Film om finansiering – Lytt til erfaringene som noen av teknologistudentene gjorde seg da de var på utveksling. Se en film om utveksling og bolig.

Informasjon om utveksling ved TKD – OsloMet

210 views 6. september 2021

En kort informasjonsfilm vedrørende utveksling ved TKD ved OsloMet. Slik søker du Om korona og utveksling Programsider for utveksling EPS i utlandet EPS ved OsloMet: https://bit.ly/2VHXpyy Språkkrav (gjelder bare for Erasmus+ studenter) Andre nyttige lenker Finansiering Hvorfor dra på utveksling Til inspirasjon: Utvekslingsfilm – Hva...

Anne

201 views 2. mars 2021

Anne studerer ACIT og skriver masteroppgave om universell utforming.

Marianne

2.982 views 2. mars 2021

Marianne tar en master i Energi og miljø i bygg - siviliingeniør og reflekterer rundt viktigheten av mastergrad.

Åpen dag: IT-studier ved OsloMet

422 views 1. mars 2021

Linda, Andrea og Sheimaa forteller om IT-studiene ved OsloMet. Filmen er til Åpen dag.

Veiledning til opptaksprøven i produktdesign

704 views 1. mars 2021

Studieleder Sam Bannister gir deg råd om opptaksprøven til bachelorstudiet i produktdesign.

Åpen dag: Makerspace

354 views 26. februar 2021

Daniel viser frem Makerspace. Filmen er til Åpen dag 2021.

Pierre

427 views 26. februar 2021

Pierre har, siden 9.klasse, ønsket å ta en master i robotikk.